Zalen

De ideale congreslocatie in Amsterdam

Op zoek naar de ideale congreslocatie in Amsterdam? In onze zalen kunt u uw congres of elk ander soort evenement organiseren in de grandeur van de neorenaissance. De capaciteit van de zalen op onze congreslocatie in Amsterdam varieert van 32 tot 600 personen, afhankelijk van uw gewenste opstelling. U kunt onze vertrekken afzonderlijk, maar ook in combinatie reserveren. Al onze ruimtes op onze congreslocatie in Amsterdam zijn voorzien van moderne congresfaciliteiten, professionele audiovisuele en ICT-voorzieningen, waarvoor technische ondersteuning beschikbaar is. Organiseert u een meerdaags congres of event? Wij bieden u ook complete arrangementen aan en zelfs een verblijf in het Amsterdam Tropen Hotel. De locatie, het ruime aanbod van zalen en de congresfaciliteiten, maakt KIT | Meetings & Events de ideale congreslocatie in Amsterdam.

KIT Exclusief

Grootse plannen voor een groot event? Het is mogelijk om het gehele KIT exclusief voor u en uw gasten te reserveren. Dat betekent 1000 m2 de ruimte om het symposium, evenement of huwelijk van de eeuw te geven. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, ons creatieve team denkt graag met u mee!

BESTUURSKAMER

De Bestuurskamer is een klassiek groene sfeervolle vergaderruimte, met uitzicht op de binnentuin. Deze ruimte ligt in het verlengde van de Raadzaal en is daar via tussendeuren mee verbonden.

 Meer informatie 

      

max 40    66 m2

CLAUSZAAL

In de Clauszaal worden handgeweven wanddecoraties gecombineerd met lichte tinten en hout. Het is de derde van onze Koningszalen en een royale ruimte die zich perfect leent voor kleinere bijeenkomsten.

 Meer informatie 

       

max 30     42 m2

DE TROPEN

Een eigentijdse ruimte met eindeloze mogelijkheden – binnen én buiten. Het ruime privéterras ligt meteen aan het park en is heerlijk voor die lange zomeravonden.

 Meer informatie 

 

 

 

DOWNING STREET

Waar vroeger de directievertrekken waren, spreken wij nu over Downing street. De directievertrekken waren de Raadzaal, de Bestuurskamer en de Regentenkamer. Deze drie kamers zijn door middel van de tussendeuren met elkaar verbonden.

 Meer informatie 

       

max 70

EMMAZAAL

Deze mooie lichte ruimte met als basiskleuren blauw en grijs, is vernoemd naar Koningin Emma. De luchtige sfeer en flexibele indeling maken het tot een fijne omgeving voor vergaderingen, presentatie en workshops.

 Meer informatie 

       

max 30     45 m2

MAXIMA THEATER

De Grote Zaal is een fraai uitgevoerd auditorium met een vaste theateropstelling en een groot podium wat zorgt voor maximale aandacht voor uw sprekers – zowel in de zaal als op het balkon.

 Meer informatie 

      

max 450    390 m2

MARMEREN HAL

De imposante achthoekige Marmeren Hal ligt centraal ten opzichte van de overige zalen. De hal is zeer geschikt als ontmoetings- en netwerkruimte en vormt een stijlvolle omgeving voor diners en recepties.

 Meer informatie 

       

max 600      295m2

MAURITSZAAL

De Mauritszaal is een klassieke blauw/groene sfeervolle ruimte geschikt voor symposia, seminars, lezingen, vergaderingen, debatten of als trouwlocatie met prachtig uitzicht op de Mauritskade en de gracht.

 Meer informatie 

       

max 100     100 m2

REGENTENKAMER

Een intieme, stijlvolle hoge kamer met een fraai gedecoreerd plafond en klassiek groene wanden. Deze prachtige kamer grenzend aan de binnentuin. Geschikt voor een intiem (zakelijk) diner.

 Meer informatie 

       

max 25     34 m2

ONDER DE BOGEN

Onder de Bogen is een lichte, stijlvolle ruimte die zich prima leent voor een diverse breaks, een receptie, een Eating Meeting buffet of een lunch met een kleine groep.

 

 Meer informatie 

max 70

RAADZAAL

De Raadzaal is een klassiek rode sfeervolle vergaderruimte mede dankzij de authentieke open haard met monumentale schouw. De Raadzaal heeft uitzicht op de binnentuin van het gebouw.

 Meer informatie 

       

max 180     55 m2